Založ si blog

Figeľove pokrytectvo už nepozná hraníc

 Minister Figeľ sa ústami svojho hovorcu vyjadril na margo vysokého odstupného svojho nominanta nasledovne: “Nesúhlasíme s takýmto odstupným, považujeme ho za neprimerané. Žiaľ, zmluva uzavretá s pánom Gajdošom bola totožná so zmluvami z čias predstaviteľov strany Smer,” povedal Martin Krajčovič, hovorca rezortu dopravy.

V prvom rade by sa mal minister pozrieť na pracovnú zmluvu menovaného pracovníka NDS, či je na nej jeho podpis alebo podpis niekoho zo strany Smer. Súčasná vláda sľubovala, že pozná vhodné riešenie v súvislosti s personálnou politikou. Ak však týchto babrákov niekto prichytí tak, sa vyhovárajú na stranu Smer. Sami mohli zmeniť pracovné zmluvy až tak, že pri odchode im manažéri štátnych podnikov zaplatia za možnosť pracovať pre KDH, avšak neurobia nič a pritom majú tú drzosť vyhovárať sa na pracovné zmluvy z čias predchádzajúcej vlády, ktoré veľmi kritizovali a chceli ich naprávať.

Pre osvieženie pamäti pripomeniem, že v čase kedy Smer nominoval v rezorte dopravy svojich nominantov, bolo zvyklosťou v zmluvách z čias p. Prokopoviča priznávať neúmerné odmeny za výkon člena predstavenstva a dozornej rady napr. v Slovak Telecome bola táto čiastka vo výške 220 tis. Sk/mesačne a zazmluvnené odstupné bolo bežné 16 až 24 mesiacov násobku mzdy. Po mojom nástupe, napriek protestom a napádaniu našich nominantov s poukazovaním na „lepšie časy“ za našich predchodcov, som znížil odmeny za členstvo v orgánoch štátnych spoločností napr. uvediem Slovak Telecom z 220 tis. Sk/mesačne na 40 tis./Sk. Odstupné bolo upravené na maximálnu výšku 6 násobku. Urobil som to bez predchádzajúcich propagandistických sľubov a v inej celospoločenskej klíme, pretože som to považoval za správne a práve preto je zarážajúce pokrytectvo súčasných, ktorí pod čiernu zem zatracujú právne kroky v minulosti, nasľubujú, že to zmenia a keď sú prichytení zrazu sa chopia argumentačne aj tých „zlých“ zmlúv v minulosti.

Figeľ vymyslel pre všetky krajiny EÚ návod „ako udržať vodu v prútenom koši“

07.03.2012

Minister Figeľ vysúťažil až po necelých dvoch rokoch vládnutia ďalší úsek D1 Hubová - Ivachnová, ktorého predpokladaná cena určená jeho expertmi je 465,7 mil. €. Najnižšiu ponuku viac »

Najväčší odborník na svete na diaľnice

24.02.2012

Najväčším hrdinom dnešných dní je p. Figeľ, pretože vymyslel to, čo ešte nikto nikdy nevymyslel. Tak ako sa budú stavať diaľnice u nás za polovičné ceny oproti tým európskym, to však viac »

Figeľ robil zrejme poradcu Šimonovského

09.01.2012

Prípad diaľnice D1 Ostrava, Rudná Hrušov v Čechách potvrdzuje, že umelé znižovanie cien diaľničných stavieb, ktoré vyzerajú lacné počas súťaženia, niekedy lacné ešte počas výstavby viac »

euro, peniaze, graf

Počet slovenských firiem v daňových rajoch opäť stúpol

25.05.2017 16:01

V prvom kvartáli tohto roka v daňových rajoch sídlilo 4 834 slovenských spoločností, ich počet medziročne stúpol o 115.

Park, tráva, zábradlie

Ďalší vežiak v oddychovej zóne bratislavského mestského parku?

25.05.2017 16:00

Stavebný boom v hlavnom meste beží na plné obrátky. V priaznivej ekonomickej situácii ožívajú aj projekty, ktoré dočasne zastavila kríza.

demonštrácia, 14. marec

Zrušená Pospolitosť kopírovala gardistov

25.05.2017 15:59

Kotleba už raz odchádzal zo zrušenej strany. V marci 2006 Najvyšší súd rozpustil Slovenskú pospolitosť, ktorej Kotleba predsedal. Svojou činnosťou porušovala ústavu.

Fiat, tabuľa

Po VW zažalovali Američania aj Fiat

25.05.2017 15:30

Podozrenie z falšovania emisných testov padá na taliansko-americkú automobilku Fiat Chrysler Automobiles.

Ľubomír Vážny

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 31098x
Priemerná čítanosť článkov: 2221x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy